Tuesday, March 3, 2009

aku di kampus

salam perjuangan....lama dah x post apa2 dlm blog ni..bukan apa,busy sgt dgn asgment...baru kebanyaknnya asgment group!...ada pro n kontra sebenarnya apabila kita bekerja dlm group ni...antaranya:
1-susah nak dpt full comitment from members..(kdg2 suruh p meeting,mau jumpa sekali pun susah)
2-kerja lambat siap-banyak idea kena perhalusi..
mcm2 lagi la...dah la sibuk ni dengan aku punya interview(ada 2 lagi interview yg x siap)...yg perlu d siapkan A.S.A.P...
other than this aku dalam dilema mau p muktamar n gamis ujung minggu ni..
bingungnya ni aku ja yg tau...dalam dilema sgt2 sama ada mau p muktamar ni atau x...ya Allah.bantulah aku...
ujung minggu ni pun aku jadi ajk utk prog pemantapan fardhu ain d masjid...padahal dlm masa yg smaa ada bengkel pengurusan jenazah d kachi..huhuh...sibuk2..
dlm masa yg sama juga ada prog anak yatim d jitra bwh ad hoc sabahan...sibuk nya manusia kan...

No comments: