Thursday, September 18, 2008

pengurusan sumber manusia....

atau lebih dikenali sebagai HR...apa sebenarnya subjek ni??aku knal ngan subjek ni pun time d tingkatan 6 dulu,amik PP kan..rasa macam best ja..alih2,time isi borang UPU ari tu,aku terisi la plak HR ni...alhamdulillah dapt.d UUM plak tu..(mau tau ka,aku mmg mau masuk uum ni dr skola dulu..ntah la napa)sambung balik..first tu mama aku yg tersayang ndak mau bg aku masuk uum ni kecuali dapat kursus perguruan,bp aku ok ja..masuk U lg anaknya sorang ni...(ku mmg mau jd cgu pun tp xda rezeki.huhu..)tp aku bekeras juga mau p,then mama ku pun ok ja...(terima kasih mak kerana menjadi yg paling smpurna buatku..)sampai ja d uum ni(dok kolej luar-DEWAN PENGINAPAN PELAJARBUKIT KACHI 2;ktorang ja yg xda penaja)..uum ni buat almost budak2 HR ni dok kolej ni...kolej aku ni semua perempuan...so,terusla jumpa ngan kawan2 sealiran..(sekali ngan HASILA la..)first sem tu aku hnya amik subjek yg belum menjurus sgt kpd HR ni..(comm 1,math pengurusan,TITAS,bm pengurusan,sains sosial,sns pemikiran dan etika,pengantar pengurusan..)..sem 2 pun ada la paper HR ku 1(pengurusan HR,pengantar stat,OB,asas keusahawan,kenegaraan,hub etnik dan sem ni aku dah dapat ko k)...ok la juga setakat sem 2 tu...alih2 naik sem 3 ni..mmg pulun abis2 paper HR ku...PEREKRUTAN,KESELAMATN DAN KESIHATAN PEKERJA,LATIHAN,PAMPASAN,STAT GUN,PEMASARAN...mencabar..tp so far,so ggod la..kena belajar betul2 supaya dpt score and nmpak expert la dlm kursus ni(lect ku bg tau)..sem depan2 lg la mmg aku punya subjek ja ni..takpa,this is my choice and i dont regret it..just go on..insyaAllah,success!

No comments: