Friday, January 23, 2009

cuti mid sem bermula...

uum akan mula cuti dr 23-30hb ni...so,dr ari ni until 30hb nnti...seperti biasa aku juga merencana agenda ku yg tersendiri...mau ke mana ya mid sem ni?itula persoalan yg utama akan aku ajukan kepada diri sendiri...hm,mau p kelantan plak.huhuhu....coz kawan aku tu dr sem 1 lagi mengajak bw ke kelantan..aku sebenarnya teringin gak p pantai timur ni coz mau tgk ISLAM d sana..tp setakat ni xda lagi kesempatan..inSYaAllah satu hari nnti..aku berharap...
cuti sem waktu sem 1 dan sem 3,aku just lepak d kolej..penunggu kolej ni..he..sem 2 plak p join program PERKIM d Perak..sem ni insyaAllah aku akan ke KL coz ada program MaRSIS d sana...insyaAllah d juga kot..cuma nya aku berharap agar Allah permudahkan segala urusan ku d dunia ni...mcm2 yg mengganggu fikiran ku sebenarnya..more to personal..just aku yg tau..terlalu berat utk aku berkongsi dgn org lain...biarlah dulu...aik,p mana dah aku melencong ni??heeee
apapun,selamat mengharungi cuti sem..semoga kita dapat memanfaatkan cuti ini dengan sebaiknya...

No comments: