Tuesday, January 20, 2009

muslim intensive training sandakan '08

bertempat d smk batu sapi sandakan pada 17-20 dis 08 telah berlangsungnya program MUSLIM 08 anjuran PERSATUAN SISWAZAH SABAH(PSS)...Mmg telah berlangsung dengan jayannya...best sgt utk aku sebabnya inilah prog pertama yg aku p d sandakan sejak aku bergelar MAHASISWI UUM ni...b4 ni if aku balik,msti dak sempat mau ikut coz uum lambat cuti ba..so,lambat la balik ke bumi sandakan tu...tp alhamdulillah aku dpat jua join....mmg satu pengalam yg menarik! susah mau d ungkapkan dgn kata2...jumpa ngan sahabt2 lama...jom tgk gambar sekitar prog....



ni time LDK 1...




aktiviti d cekpoint kembara...




ari terakhir...


apaun,amik apa yg dah kita dapat..refresh balik iman kita..insyaAllah,istiqamah!

2 comments:

gopenghagen said...

salam. dulu pun blaja kat sini.

Siti Salasiah Salamun said...

berbakti di kg halaman..kemanisan yg sukar dinyatakan..